<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8321473\x26blogName\x3dBianconero\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://bianconerro.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://bianconerro.blogspot.com/\x26vt\x3d-9054836207128442450', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Bianconero

Friday, June 24 at 1:12 PM

من و او،بر سر رای مان...

من : فکر نکنم که رای دهم.
او :چرا؟
من :به نظرم،خیلی فرقی نداره کدوم شون بشن(رییس جمهور).هر کدوم یه جور ضرری دارن.اما هاشمی رای اش کلی به نفع رهبره،که نفعی باسه ما نداره.به چیزی ام که ما هامیت می دیم،احمدی نژاد کاری نخواهد داشت،اگرم داشته باشه،اتنخاب نشه هم کار خواهد داشت.رای نیاوردن اش اونو از قدرت نمی اندازه
او:اولاً که رهبر از هاشمی می ترسه،پس نمی خواد هاشمی بشه(رییس جمهور).دوماً احمدی نژاد پدر همه رو سر حجاب در می آره
من :اولاً که هاشمی اپوزیسیون نظم نیست،جزیی از نظامه.دوماً احمدی نژاد دیشب مستقیماً گفت حجاب به من مربوط نیست.سوماً اگه 90تا احمدی نژاد که رفتن مجلس تونستن ا (بد)حجابی کاری کنن،اینم می تونه.چهارماً همین حاکمیت یک پارچه رویای رهبری سات،ولی باسه اینکه با غرب راحت معامله کنه،نه اینکه تئوری های مسخره عهد بوق حجابو پیاده کنه،نظام از بین باقی موندن اش و حال دادن به بسیجی های دیونه کدومو انتخاب می کنه؟
او :احمدی نژاد این حرف ها رو می زنه که بش رای بدن. رییس جمهور شه پدر همه رو در می آره
من :تو هی می گی رییس جمهور شه در می آره،حرف من اینه که نشه هم در می آره،فرق اش اینه که چون رییس جمهور نیست ريال به کسی جواب نمی ده.هاشمی یعنی فساد اداری
او :چی بگم،منم زیاد مایل به رای دادن به هاشمی نیستم ولی ترجیح می دم هاشمی بشه
من :دلایلت باسه ترجیح چیه؟مشخصاً فکر کی کنی:
هاشمی جلوی انصار وای می سه؟
هاشمی دیگه نمی خوره؟
هاشمی منتقد وضعه موجود خواهد بود؟کدوم اش؟
او :هیچ کدوم ولی احمدی نژاد کدوم از اینا رو خواهد بود؟
من :احمدی نژاد منتقد جدی وضع موجوده،البته به طریق دیگه.احمدی نمی تونه انصارو مثلاً آزاد بزاره ،او رییس جمهور اوناس.او جلوی فساد باسه تحریک توده وای می سه.اینا هیج کدوم معنی اش این نیست که او سالمه،خوبه یا هر چیز دیگه،اما نماینده رهبریه ،رهبر اولویت اش حفظ نظامه ،که اهدافِ تو هزینه شه(باید بپردازه)

Post a Comment