<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8321473\x26blogName\x3dBianconero\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://bianconerro.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://bianconerro.blogspot.com/\x26vt\x3d-9054836207128442450', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Bianconero

Monday, April 24 at 11:44 PM

سرگیجه 1

اوضاع اصلاً خوب نیست . این را می شود از بازار ملتهب سکه و ارز هم فهمید. خیلی هم احتیاج نیست باهوش باشی تا مثل همه بازاری ها، نسیه فروشی را ممنوع کنی و ترجیح بدهی ، کالا را که ارزش اش ذاتی ست با ریال که ظاهراً بند ناف اش را با بوق احمدی نژاد بریده اند معاوضه نکنی.

چندین و چند مسئول مملکت ، پشت تریبون های رسمی حرف از برخورد با بدحجابی می زنند ، بعد به چند نفری هم تذکر لسانی یا احیاناً فیزیکی می دهند .تا می آیی خودت را جمع و جور کنی، ناگهان محمود احمدی نژاد مثل زورو بر صدر اخبار شبکه یک می نشیند که دارد صدر تا ذیل این نظام را به خاطر آنچه وی "برخورد غیر اصولی" با بدحجابی "عده قلیلی" می داند ملامت کند. خوب من حق ندارم مشکوک شوم؟ شما بودید از دهان او می شنیدید که " مسایل فرهنگی چیزی نیست که یک شبه حل شود" ، جان هرکی دوست دارید ، چشم هایتان از حدقه تشریف نمی آورند بیرون؟ ظریفی می گفت ، مسایل فرهنگی نه ، ولی مشکلات اقتصادی را در دولت ایشان می توان یک روزه با بردن نفت به سر سفره حل کرد ، ایضاً می شود بحران های سیاسی را یک روزه تولید کرد(البته انحصاراً در دولت فخیمه شان). خوب دیگر از دو حال خارج نیست ، یا محمود خان را باید می کردند زورو ( که کردند) یا مسئولیت برخوردهای بعدی باید از ایشان سلب می شد (که شد). حالا یکی نیست بگوید ، مرد حسابی ، نمی شد این حرف ها رو به خودشان بزنی؟ مگر مردم چنین خبطی کردند که باید سیمای تورا (منظور چهره اش هست نه صداو سیما) پانزده دقیقه تمام تحمل کنند.

شخصاً تحلیل اخیر عبدی را نزدیک ترین به واقع می بینم. فکر می کنم ، تمام کسانی ( و از جمله خودم) که سعی می کنند که با گفتمان ضد انقلابی برای انقلابیون سوم تیر استدلال کنند ، سعی صفا و مروه شان بیهوده است ، حجی دیگر باید بروند. البته مدت های پیش ، به فرهاد هم نوشتم : " این نظام خیلی وقت است که برای امثال من و تو تره هم خورد نمی کند." و باور داشتم چنین است. مشکل کوچک فقط اینجاست که دارد برایمان آشی با یک وجب روغن می پزد.

Post a Comment