<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8321473\x26blogName\x3dBianconero\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://bianconerro.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://bianconerro.blogspot.com/\x26vt\x3d-9054836207128442450', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Bianconero

Monday, May 2 at 11:18 PM

سریال قالیباف ،قسمت دوم

هر دم ازین باغ بری می رسد.لابد می گویید این چرا به برادر ارزشی "دکتر" قالیباف گیر داده.باور کنید دست خودم نیست،خودش میاد!
امروز دوباره مراجعه کردم به حوزه نظارتی "دکتر" ، بعد کلی سرو کله زدن مدارک رو بالا پایین کردن، وقت گرفتن 3 قطعه عکس حقیر سراپا تقصیر،خانم به من گفت:" اگه عکس تو قبول نکردن تقصیر خودته"من اول فکر کردم اشتباه عکس بی ناموسی تحویل دادم،بعد شک برم داشت نکنه عکس کراوات دار داده ام،وقتی دوباره عکس را نگاه کردم با چشمان از حدقه بیرون زده پرسیدم :"مگه عکس چشه؟" درست به خاطر داشتم که عکس با عینک ،کلاه یا کراوات ممنوع می باشد.هیچ احمقی با کلاه عکس رسمی نمی اندازد پس چرا سعی کنم که اثبات کنم "مشکل" کراوات بوده است.آقایان ماشا للا ه خیلی تغییرات داده اند(برای مثال تحویل مدارک به جای چند مرحله ،تک مرحله ای شده .آزمون تعهد و سئوال جواب هم که حلوایش مدت هاست پخش شده،ایا "مشکل" این قدر با کراوات ریشه ایست؟)
خلاصه خانم پاسخ داد:"مو هات مدل داره"
هرچی فکر کردم جزو شروط عکس در هیچ جا "مدل نداشتن" مو ذکر نشده بود.گرچه در نامرتب بودن و زننده بودن به عنوان اصول حقه امت بودن در نظام جمهوری اسلامی تشکیک نمی کنم،ولی بلاخره بهتر است آن عده که می گویند:"قالیباف دست نیروی انتظامی را از حریم خصوصی مردم بیرون کشیده" روشن کنند از کدام قسمت ها بیرون کشیده،اصولا روشن سازند دست نیروی انتظامی از کجاها بیرون آمده و در کجاها فرو رفته!حاضرم شهادت بدهم در زمان قالیباف 3 بار به منزل خصوصی ما تعرض شد،از این میان 2 بار توسط اوباش بسیج بود.از همه جالب تر ناتوانی پلیس 110 در آرام کردن یا رفع تعرض بود.هرچه بهشان می گفتی فقط راه و چاه را توضیح می دادند ولی جرات نمی کردند به اوباش نزدیک شوند.
طولانی شد اما بگذارید نوستراداموسی پیش بینی کنم در مورد انتخابات پیش رو:
هاشمی رییس جمهوری آینده است.شک نکنید.معین رد صلاحیت خواهد شد ، گرچه لیاقتش را نخواهد داشت(این مشارکتی ها آنقدر ها تند نمی روند که لایق رد صلاحیت شوند).

بعداً در مورد دلایلم خواهم نوشت

Blogger محمودرضا می گوید:

هاشمی که از مدتها قبل مشخص بود رای میاره.این بار کیفیت مهم نیست کمیت مهمه.ا  

~

Post a Comment